Sivut

keskiviikko 16. tammikuuta 2013

NUKKEVUOSI 2012 JUTTUJA!!!

Mulla on lopussa teille surullista asiaa mutta teen tämän postauksen vähän teille "ilon" merkeissä ettei tule liian surullista postausta rakkaat


aluksi tein blogin: Scary life
silloin mulla oli monta nukkea (nyt mulla on 0 monster high nukkee eiku se piti säästää loppuun)

ekat nukkeni kun aloitinn bloggauksen
perus venus mcflytrap
perus abbey bominable
perus robecca steam
halloween draculaura


sitten sain operetan!


tyttönen sai uuden nimen: Melody vaikken siitä varmaan postaillutkaan
mutta myin huuto.netissä melkein heti vaikka ensin kyllä vähän muoksin sitä

sain tuolloin myös ekan brazilla nukkeni yasminan
ja sen nykyinen nimi on nyt Mia ja sen omistaa mun pikkusisko
saatan siis muokkailla sitäki joskuss

kuva google kuvahausta
milloinkoha tulee suomeen??
tsekkailin säännöllisesti nettisivuilta milloin tulee uusii nukkeja

sitten blogini muutti scary lifestä Siipeni ovat kuin kyyneleet blogiin (:

sitten tein ekan kuvatarinani ja päätin että bloggailen vain Rokista ja robekasta




sitten nukkeni sai omat huoneet! tässä kohtaa myin Juanitan(robekan) mutta joululahjaksi sain abbeyn jonka nimi vaihtui nopeasti luluksi


sitten oli miittailua....
mutta nyt.

olin kaverillani ja otin lulun mukaani
lulun PITI olla koko ajan laukussa
mutta
kun mä palasin kotii
niin ei siellä lulua ollut ja se oli siis varastettu tai kadonnut
ja rokilla oli liimaa hiuksissa
VOITTEKO KUVITELLA??
sitten katsoin Alien-chanin nukkeblogia ja siellä olikin
OHJEET MITEN LEIKATA NUKKE KALJUKSI
ja oli juuri samaa mallia oleva nukke niinku rok!!
sitten lukaisin muutamaa muutakin blogia ja sain selville että mattel on koko ajan käyttänyt ainakin indonesiassa valmistetuissa nukeis jotain liimaa mutta en raaskinut + rok on niin nätti + aattelin et olis aika ällöö leikata hiukset kaljuiksi ja laittaa jonnee "rasiaa" ne hiukset niimpä


myin Rokin huuto.netissä jollekkin hyväuskoiselle 
ja JOO TIEDÄN että se on VÄÄRIN
mutta nyt minulla ei ole ainuttakaan monster high nukkea);
MUTTA!!!!!!!
en poista blogia vaan jatkan blogia SITTEN kun mulla on uusi(a) nukke(ja) kun niitähän on tänävuonna aikalailla kotiutumassa suomeen ja olen onnistunu kerätä viikkorahaakin <3<3

ja kiitos kuitenkin Alien-chan kun olet laittanut ohjeet vaikkei se mua auttanutkaan
toivottavasti rokin huutaja ei pety pahasti
ootteks te leikannu kaljuks?? mä en luultavasti tottuis siihen

JOS EN SAA UUTTA NUKKEA PITKÄÄN AIKAAN TAI ENÄÄ IKINÄ
NIIN SITTEN ON AIKA SANOA:
Hyvästi♥ lukijat ja seuraajat te ootte mulle rakkaita<3
t: jossu/jenniliini






3 kommenttia:

  1. En voi uskoo, et myyt nukkejas ku jotain lehmänkakkaa huuto.netissä. Huomaa ne, ketkä oikeesti kunnioittaa/arvostaa nukkejaan, ja ne jotka on ruvennu keräilee niitä suosion takia. Anteeks jos loukkasin, mutta musta tuntuu pahalta kun myyt nukkejas tuolla tavalla :( Harmittaa kovasti..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! Nukkeilijat ottakaa kantaa!
      Mä en ole myynyt yhtään nukkea.
      Sitäpaitsi Jossu/Jenniliini ota yhteyttä muhun Adaromppanen@gmail.com ni voin kertoo osoitteen minne vialliset nuket lähetetään. Eiku hupsista sä myit jo nukkes! Ei oo mitään järkeä! Mä ainakin palautan mun yhden liimaongelmaisen, se on nyt jo kalju, ja siinä ei ole mitään ällöä, sinun ei Alien-chania tuollalailla tarvitse haukkua, minulle ohjeista ainakin oli hyötyä :)
      Mieti ensikerralla vähän tarkemmin mitä blogiis kirjotat.
      Mä ainakin oisin ihan sekasin jos multa ois hukkunu nukke niinku sulla toi Lulu :o Sä vaan "Se on vissii varastettu"
      Eiks muuta? Vaihdat vaan puheenaiheen? Mä oikeesti tykkään Monster High nukeista ja oon hulluna niihin ja keräilen, en ole KOSKAAN MYYNYT/ANTANUT YHTÄÄN NUKKEA POIS tai myynyt. Ja tuo "Myin jollee hyväuskoiselle" Alkaa kuulostaa jo ihan järjettömältä touhulta. En halua loukata ketään, mutta oli nyt pakko vähän valaista sua Jenniliini/Jossu.

      Poista
    2. Eihän hän minua tässä haukkunut Ada, sanoi vain mielipiteensä nukkejen kaljuksi ajelemisesta ei minusta :)

      Poista