Sivut

maanantai 24. joulukuuta 2012

Kuvatarina häpeä osa 1/?

tein taas kuvatarinan ja kiiz kun jo kaksi liittyi lukijaksi (:
joulupukki ei ole vielä tullut mutta tulee noin kuuden maissa
kuvatarinaan käymme siis!

Rok: haluaisin kurkistaa Juanitan päiväkirjaan että tietäisin puhuuko hän totta
hetkinen tässä kannessahan lukee Robecca
mitää OwO ???

Rok: minä kurkistan ihan vähän
kiinnostavia faktoja
ja faileja
-nauraa Juanitan mokille täysii-

Juanita näkee kaiken ):

-Rok säpsähtää kun kuulee askelia-
rok: anteeks juanita mä vaan..

-Juanita keskeyttää lauseen lyömällä Rokia-

rok itkee
Rok: mun naama ei oo koskaan entisellään eikä ees mun sydänkään ja mä kun kuvittelin että tuliski hyvä joulu mut mun naama on kamala ja ja mä häpeän tätä suuresti

Rok: ei suurempia vammoja mutta parasta käydä näyttääs jennille
mä(jenni): voi suo ): mitä kävi?
Rok: kaaduin *valehtelee*
mä: Rok! ole ensi kerralla varovaisempi!
Rok: joo olen mä! tuleeko meille uusia kämppiksiä muuten
mä: en ole ihan satavarma mutta ehkä eräs punapää liittyy joukkoomme
Rok: ok *yrittää saada hymyä esiin*

Juanita: en voi sille mitään että







olen murhaaja

tässä oli eka osa ja lisää tulee joskus (:
vannon sen!
brazillaz on vrm se punapää jos mä siis sen saan!

comments?
kommentteja?








2 kommenttia:

  1. Hyvää joulua, jatka ihmeessä kuvatarinaasi, en ookkaan varmaan lukenu semmosta mh blogia missä on murhaaja nukke :3

    VastaaPoista